åååh va gott med morötter och salsa mexicana dipp i vårsolen!

Nämen gud vad tråkigt det är med att tappa besökare, det är för 
att jag inte har orkat vara inne så mycket här eheh, sry, ska bli bättre.
Hatar att vara osocial här, när jag ändå tycker det är så kul
att blogga men inte orkar röra på mina fingerfan! Haha.

Jag kom just hem från stan, med cykel (har cyklat heela helgen nu för att det är så awesme väder!), igår sov jag över hos Taytay och Pillan var där också.
Jag är ju ledig idag för att min praohandledare är i Berlin.
Sjuuuuuuuukt härliggt väder alltså, 19+! Det är ju inte klokt va skönt det är!
Nu tar jag på mig bikinin och sveper filten om mig och går ut och solar lite. Gud va gött. 


Jag just nu. Går runt i huset med mina sköna jeansshorts. Härlig känsa!♥


Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test