dregen liksom, i egen hög person faaaaan!

Hejhejheeej alla. 
Sitter och käkar frukost just nu. Vaknade lite senare än väntat idag, hihi. 
Blir att cykla in till stan med Nella idag, chilla som sjutton, käka glass och sånt vårskit ni vet! Härligt säger jag bara. 
Fast just nu mår jag lite illa, men det går nog över när jag har ätit. Haha, onödigt att informera er om men jaja. Haha.

Btw, igår när jag var påväg till Nella, så sa farsan innan jag skulle åka att Dregen var hos min granne (min granne är hans kusin) och att jag skulle cykla förbi och se själv. Jag trodde såklart inte på farsan men cyklade ändå för att titta.
Och där var han, DREGEN LIKSOM och jag är ett sånt sjukt stort fan av Backyard babies, så jag gick fan i extas. Hahaha, jag var tvungen att se honom igen och igen så jag cyklade förbi honom tre gånger till haha! Men liksom fan va cool han är alltså! Gaah, ni fattar inte hur sjukt mycket jag ångrar att jag inte gick fram och frågade om autograf faaaaaaaan också. Men så kan det va. 
GAAAAAAAAAAAAAH, va dum jag är. Jag älskar ju den mannen!!!!!!


Haha, men aja. Nu ska jag hänga ut tvätten -.- och snart kommer Pella hit. Bye!

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test