en vanlig natt i hålan där jag bor :)


Åh söta<3



En hund kom och hälsade på oss när vi var ute och gick. Vi tog med den och försökte hitta ägaren genom att plicka på varenda hus som var tänt i området.. Det gick väl sådär.. Men tillslut hittade vi ägarna YEAH.

Stina hade ingen balans..

Åh, älskar er knasgoa tjejor c:
Kul natt vare igår. 
Men nu ska jag till min sötnos, hejdå!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Jonna

Sv; Yes, hoppas det! :D



Haha, jahaaa! Haha, just därför har jag aldrig testat det ^^ ;)

2011-07-12 @ 20:11:30
URL: http://justarandomblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur blev det med hunden sen då? Hittade ni ägaren eller vad gjorde ni med den?

2011-07-12 @ 20:42:42
Postat av: Evelina

hahah fifan, va skulle ekenäs va utan oss :')

oooyeeeah, awesome:* ♥

2011-07-14 @ 01:17:37
URL: http://evelinaohannah.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test