2012 - we gonna party like it's the end of the world



Hej alla!
Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår på morgonen men jag hann inte uppdatera här för jag stack till Joel direkt och sen var jag med Pellis. Det var underbart, med båda. Att äntligen träffa dem igen!

Har bestämt med Nella att vi ska hitta på något redigt kul i sommar! Helst så snart som möjligt! Typ sticka till Västervik eller nåt tillsammans, längtar redan! ♥

Har precis vaknat, utsövd och glad. Idag blir det att va med Taytay (ska bli awesome att träffa henne igen också!) och vi ska nog bara chilla dillen som vanligt! 

Jag har typ 128509382590 bilder från Kreta så det blir nog i delar jag lägger upp dem senare idag! Här ovanför får ni ett litet smakprov än så länge!
Jag har haft det riktigt gött där iaf, stekt varje dag (jag som ALDRIG blir det minsta brun har faktiskt fått lite färg och det ropar jag ett stort YEY för!!!) åkt utflykter och haft det allmänt najs.  

Har köpt lite småsaker också och det ska ni ju självfallet få se!
Nu blev det mycket att läsa. Pusshey!

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test