11.28



ph; weheartit & tumblr (http://entrancetomymind.tumblr.com)

Idag ska mina piercing saker anlända.
Om de inte gör det så blir jag rätt irriterad måste jag säga...


Jag har precis vaknat, klätt på mig och fixat mig lite granna. Det är PISSVÄDER ute och jag hoppas det är så hela veckan lång när jag ska åka till soliga KRETA! YEAH BUDDY!

Haha, det syns absolut ingen som helst skillnad från igår när jag färgade mina ögonfransar och ögonbryn. Tänkte nästan att det skulle bli så.
Ikväll är det sista gången för filmklubben innan sommaruppehåll. Vi skulle egentligen åka gocart men det var dåligt intresse så vi tittar på en film och käkar tacos istället! Lika kul det! Och Jottan hänkar nog mig också, så det blir mysigt.

Nu ska jag sticka och äta sedan blir det in till stan en sväng med morsan. 

Puss!

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test