liquid confidence


Hittade en jättefin kjol från gt, 299:-
Gillar volangerna!


Sitter här och tänker lite. Har precis klippt mig, blev inte så mycket skillnad. 
Vad jag tänker på, är inte alls mycket. Eller så är det asmycket, jag vet inte vad riktigt. Men konstigt är det.
Och arg är jag. På allt och alla. Farsan blev förbannad på mig för att jag töjer öronen igen. Inte för att jag bryr mig, det sa jag till honom, jag tänker töja ändå. Morsan tar det rätt lugnt, konstigt nog. Så jag fortsätter. Imorgon ska jag nog in till staden och köpa tunnlar eller pluggar. Hoppas på att jag hittar några fina! Det finns ju typ inget här i Sketlanda. Och beställa har jag inte råd med -.- 
Gaah.
På tal om beställa, tittade nyss in på drop dead shoppen som jag inte har gjort på grymt länge. Hittade lite ögongodis, funderar på att kanske beställa där ifrån nästa månad när jag får pengar, mohaha. Men vi får se. 

Puss hej så länge.

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test