river en vacker dröm



Fan va fina vänner man kan ha då!
Härlig dag i skolan idag, perfekt för att ta lite bilder. 

Det skulle visst åska och regna idag, men det kom aldrig. Antar att det blir så imorgon istället.
Yey, för imorgon har vi ju utedag också, riktigt fet-najs typ (speciellt om det ska vara äckligt kvavt ute också, euw.) 
Hängde med mina kamrater hem (Tay och Pilsner, som vanligt) och vi gottade oss i solen, cyklade till Lidl och köpte fika tills imorgon. Pannkakor med sylt, whoopwhoop!


Nu ska jag ut och fota lite tror jag, det är, ursäkta ordvalet, förjävla gött ute nu! Hejdå mina små sötungar!

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test