GRILLcHIPS.

Haha jag försökte göra en septum på mig själv nyss, men kom på att jag inte har någon redig piercing att sätta. Rätt meningslöst att dra igenom hela nålen då. Men halvvägs kom jag. och shiet vad det svider nu! Haha ^^ 
Får försöka en annan gång, när jag har en piercing haha c:

Nu sitter jag här och tjockar mig med chips och skiter totalt i mina läxor. FYFAN va lat jag är. Har läst ut boken nu men orkar inte skriva en recention. Och min uppsats får väl vara halvklar, för den är fan ändå inge bra. Fan va negativ jag bleb plötsligt :o

Men aja, akjhf0oWMEÖOFOKM på läxor. Fuck them.
Men att tänka på sommaren, bara bruna ben, sena kvällar och Dr. Martens & ett par jeansshorts får mig på bättre humör. Fyfan vad jag vill ha värme. 

Gosh va jag tjabbar. Hej.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: ebba moberg

jag älskar dr martens! -

2011-03-13 @ 22:15:30
URL: http://mobergeffekten.devote.se
Postat av: HANNA

tycker det låter alldeles utmärkt med chipsätande och läxstruntande. du är inte den enda som längtar till sommaren kan jag säga! =)

2011-03-14 @ 17:40:53
URL: http://hannasway.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test