kusin vitamin

Såg precis att min sexiga brud till kusin hade gjort lite fin reklam för mig och min blogg så då hade jag tänkt att länka henne här också då såklart!

Det enda jag kan säga om min lilla kusinfis är väl att vi gillar att prata sex och samlevnad och käka kola + blåbär när vi träffas. Sjukt lika är vi med. På insidan tänkte jag mest... fast...

http://vkjellberg.blogg.se

Vad säger ni, lika som bär eller vad liksom?!

haha, nä, men aja, saknar bruttan så in i. Träffas snart gumman? 

Bye alla fina, nu ska lilla jag sova så sött. God natt.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Anonym

länken till hennes blogg finns ju inte???????

2011-03-31 @ 10:32:01

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test