muhaha

Fyfan vad jag mår illa, har typ velat spy hela eftermiddagen... Usch.
På tal om det så ska jag och min bror baka, haha lite knas pga att jag mår illa men jag blir alltid glad av att baka. Så det måste väl funka på illamående också. Haha hoppas jag. Jag behöver ju inte äta det sen iaf liksom...

Dagen idag har varit mest irriterande. Måndag liksom. Jag försov mig, tog på mig de skönaste kläderna jag hade, gjorde allt så jävla fort idag på morgonen att jag glömde mina skåpsnyklar och fick bo i Linas skåp som vanligt. Tackar. <3 Och nu mår jag dålïgt... Kul.

Jag ska nog fan ladda ner lite American Pie filmer och sitta och glo mig igenom de. Så jävla gött att titta på de filmerna när man är på dåligt humör. Haha. 

Hej!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Danielkl.com

Krya på dig!

2011-03-14 @ 16:56:10
URL: http://danielkl.com
Postat av: sara

krya på!

2011-03-14 @ 17:42:54
URL: http://smuls.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test