uppd: håller på att töja ner örat, vill inte ha töjning längre...



Lite saker från H&M som gör att man längtar efter bara ben på en sandstrand helt enkelt.

Idag har det varit studiedag och det är ju skönt. När man gör som man hade tänkt. Jag vaknade vid halv två idag (!) och har inte gjort ett piss sedan dess. Tittat på teve, varit ute med hunden och glömde bort totalt att jag hade dansträning idag. Mm... Jag hade tänkt att plugga idag och städa mitt rum, för en gångs skull, så det får jag väl lov och göra nu ist! Haha (a)

Puss och hejdå! :)


Klicka här för att kommentera!
Postat av: Anonym

Bra clara ! det var smart gjort ;)

2011-03-10 @ 22:14:26

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test