inne på gt!



Ph1: En sak är säker, Ellen är läccccccker!
Ph2: Men nu är det såhär. Jag hade en långklänning på mig i skolan i fredags och det var jätteskönt. Morsans klänning, gillar den men ändå är den inte så fin. Haha weird.

Ph3,4&5: Men JAPP - provade en sjuuuuuukt söt kjol, en puderrosa. Den är i chiffong och sjukt mysig. Jätteskön och jag har så kärat ner mig i den! Måste ha-begär på den.
Ph6: Jättebekväm vanlig blå långklänning. Ska nog köpa den imorgon! Billig och skön, katching.
Ph7: Provade den där vita långklänningen som ör så sjukt söt som jag har tittat på så länge. Vill ha den på skolavslutningen så in i h*lvete, men den var för lång. Haha.. fan. 


Japp. Nu ska jag öva på en dans som jag och tay ska framföra på talangtävlingen i skolan om tre veckor, och sen blir det sängen. Btw, när vi ändå snackar sängar, jag ska få en ny, stor och mysig säng inom kort. FAN SÅ GÖTT. Då kan man äntligen sova två i min säng, hihi. 


God natt!


Uppdate: HAHA, jajaja. Talangtävlingen är denna veckan, på fredag. Har fattat det nu ;) Det är säkert fem personer som har sagt det till mig idag också, i skolan, att jag har skrivit fel här haha. My bad.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Emrik :3

Talangtävlingen är ju nu på fredag?

2011-05-23 @ 22:13:28
URL: http://pandanmedhatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, fattat lite fel? Bottennappet är på fredag! :P

2011-05-23 @ 22:22:48

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test