logga ut eller vara online? stort beslutsångest om fb just nu.

Jahaja, hej.
Igår hände inte mycket, var och tittade på hus med familjen på dagen och sedan ingenting.
Jag fick utegånsförbud under kvällen för att jag bråkade med mina föräldrar. Woho, superkul. 
Tittade på melodifestivalen och det var ju underhållande.
Rätt många bra låtar detta året faktiskt, men rätt lame att titta på ändå. 

Dansuppvisningen i fredags gick väl bra, helt okej. Fuckade upp lite i början men sen gled det på som vanligt :)
Parken var inget speciellt, ett vanligt disco. Men iofs, jag och mina kompisar var ju där, klart det blir kul då!
Vi dansar ju som jag-vet-inte-vad! Och det är ju alltid kul :)

Snart blir det att åka och titta på några andra hus idag igen och sedan är det träning. Får väl se om jag hinner med annat. 

Nä gud va tråkig jag är, bara skrtiver och skriver.
Host. Japp.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Imme

ska ni flytta in till stan ? :D

2011-05-15 @ 13:47:14

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test