lol my dick just got hard

Usch, dålig uppdatering här. 
Lisebrg med svenska kyrkan var awesome! JAG ÅKTE ATMOSFEAR. Sjukt överskattad, men kul som satan! Min nya favorit, helt klart. 

Vann också två kilo kexchoklad. Jag som inte ens gillar det ):
Haha, lånar lite bilder från fb om det är okej ^^



Lite bilder genom dagen. Riktigt fet dag alltså. Haha dör på bilderna från spegelsalen HAHAHAH den första Dubbelhakan ♥
Tack Hannah för att jag lånade bilderna lite ^^

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Hannah

Så galet kul! :)

atmosfear <3

och spegelhallen, hahahah!

2011-05-30 @ 13:09:51
URL: http://whisperingvoice.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test