lite funderingar..

Haha, igår tog jag en rejäl funderare på om jag verkligen skulle töja upp öronen igen i den storleken som jag alltid har velat ha på den (12mm) eller om jag ska ta ut dem helt.
Tog ut min vänstra töjning under natten för att se om den verkligen skulle krympa så som den har gjort de andra gångerna jag har töjt (tänkte ifall skinnet har blivit slappt och inte kan dra ihop sig igen) men jo, det drog ihop sig lite ändå, så jag ska töja upp det till 10mm till att börja med iaf. Sedan får vi så om jag nog töjer upp till 12 ändå. 

Japp. Haha, liten uppdatering om det då. Får liksom alltid lite ångest om jag verkligen ska töja så mycket för det blir så fult när man inte vill ha det mer.. Men wtf, man lever bara en gång! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D



Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test