how do you sleep while the rest of us cry?


Slänger upp en gammal fin bild på moi. Älskar färgskiftningen i ögonen, gahii.

Hej!
Kom precis hem från fotbollsträningen, som jag inte har gått på på cirkus två veckor. Eheh, lata jag.
Nu sitter jag här hemma och degar, som vanligt och så då. Messar med min pojkvän (tss) och tar'att lugnt ni vet. Ska grabba något att äta och sen chilla dillen i soffan.

Tjingeling.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Hannah

Åh, så sött! Du och Joel alltså.

Fast du är också söt. Och jag säger som du, älskar färgskiftningen i dina ögon på den bilden!!

2011-06-14 @ 00:16:52
URL: http://whisperingvoice.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test