nästa vecka från fredagen den 17:e till lördagen den 25:e, kommer jag inte blogga alls!

Fick en kommentar nyss om när jag ska åka till Grekland och med vem.

Jag åker troligtvis den kommande fredagen på eftermiddagen eller på lördagen.
Och det blir troligtvis Grekland, Cypern eller Rhodos vi åker till, vi har inte riktigt bestämt oss om vilket än (detta är en inpulsresa typ, morsan fick reda på förra veckan att hennes semester börjar nästa vecka så vi bara bestämde oss för att åka utomlands då, som en sista-minuten resa).
Och jag åker dit med min familj - mor, far, jag och min storebror, i en vecka :)




Klicka här för att kommentera!
Postat av: Imme

hihi mys! :D

2011-06-12 @ 20:54:11

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test