Eller så tittar jag på en film... Hm, beslutsångest.

Jag vaknade precis. Gud va skönt det är att vakna tidigt. Att jag äntligen har förstått det nu! Great. 
Igår fick jag ett ryck och klippte av ärmarna på min skinnjacka, för den använder jag ändå aldrig. Det blir väl sådär. En helt okej skinnväst liksom. Jag lägger nog upp bilder sen (:

Idag ska jag klippa mohawken lite och sedan sätta i en rosaröd toning. Det kommer nog inte synas så värst mkt eftersom mitt hår är så behandlat. Och den kommer tvättas ur rätt snabbt, men jag har haft den toningen hemma sen i julas, så varför inte liksom? :) 

Men nu ska jag gå och göra mig ett par mackor och titta på alla tre avsnitten som jag har kvar av Little Britain. Hihi, roliga är dem. 

Puss.

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test