if you really want more, scream it out louder

Btw, om ni inte ser länken till min kusin på inlägget nedanför, så är den ljusgrå och är mittemellan raderna jag har skrivit, där det är ett mellanrum. :)


HEJ, nu sitter jag här, alldeles nyduschad och superduper hungrig. Ska ta och käka något.
Vi hade någon slags innebandycup idag i skolan, med endast åttorna som spelade mot varandra. Det gick skit och vi kom allra sist, jag och mitt lag. Haha, fail. Fick inte så jättebra medspelare heller, men alltså jag e inte bitter! Haha ^^

Bye så länge!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

sv; tack mega söt! :DD

2011-04-01 @ 19:36:44
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Runesina

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-12-13 @ 13:14:53
URL: http://runesina.blogimagine.com

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test