barnhataren

TJA!
Idag har jag praoat på en förskola, skitkul - verkligen. Minst 15 stycken klängiga, äckliga, fula, snoriga, skrikande, tjocka, jobbiga och överkristna ungar som alla kallar mig Sara istället för Clara. Älskar det! Fast, ne. 

Men iaf! Nu sitter jag och äkar världens godaste: knäckebröd med skivad tomat och kryddpeppar! Fucking awesome dudes. Tittar på mästarnas mästare också. Fet najs!



Klicka här för att kommentera!
Postat av: Anonym

mitt recept :`(

2011-04-04 @ 20:34:41
Postat av: Ellen

Är inte du på Arken? Haha

För jag var där och lämnade mat idag... Haha ;)♥

2011-04-04 @ 21:07:29
URL: http://ellenws.devote.se

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test