Bloppis - ja/nej?

Heeeejen. Har såå ingen lust att skriva något. Är sjukt trött och hungrig efter streetdancen. Dessutom är jag så fucking jävla förbannad på mig själv för att inte ha några pengar. Så jag och farsan hade värsta snacket nyss och slutsatsen är väl att jag måste ha bättre ekonomi och ha en budget för varje månad osv. Det är skibra och jag är asnöjd över att vi verkligen snackade om det, för jag är så sickt dålig med pengar. Jag fick liksom mina 700kr på mitt kort för åtta dagar sedan och de ska räcka genom hela månaden - hur mycket har jag kvar? 102 kr. Japp. Fan va use jag känner mig. Men ändå, nu ska jag verkligen rycka upp mig och fatta hur det ligger till. Det är på tiden!

Dessutom, eftersom jag har överflödigt med kläder som jag inte ens använder, vad säger ni om en bloppis? Funderar starkt på det! Kommentera gärna om vad ni tycker om det! 


Nu blir det mat, hej! (:-

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Miranda

Kasta över det överflödiga över vägen så ska vi se va som passar min feta kropp ;)

Haha nejdå. Men din ekonomi suger. Haha.

PUSS ÄLSKLING :'D

2011-04-08 @ 18:23:54
URL: http://lillschon.blogg.se/
Postat av: Ellen

Yeeeeey! Ha det :D

2011-04-12 @ 15:42:26
URL: http://ellenws.devote.se

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test