dagens


Kofta gina t, byxdress h&m, väska lindex, converse, smycken mestadels lindex, förutom kedjan i örat och ringen i örat.
Btw, det är tre olika öronhängen i örat. Lövet, kedjan och ringen. Har två hål där uppe på örat, och har både kedjan och lövet i samma hål på nedre delen av örat, eftersom jag hade töjning innan så går det lätt som en plätt att ha två i samma, jättesmidigt hah!


Men iaf, hej alla. Jag har snart match, och det är säsongens första, seriestart woho! Mot Sandsbro AIK på GIF:s IP klockan 19.00, kom gärna och titta! :)
Nu blir det att käka lite, och sen sticka. Hejhej!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Emina

matchen är väl på ip? :O

2011-04-27 @ 16:19:44
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test