när jag kommer hem blir det bilder på lite nytt.

Det var någon som sa till mig att kommentartexten inte syns, och det var ju såklart rätt. Hade ingen aning om detta, men försöker att åtgärda det så fort som är möjligt. 


I alla fall! Kvällen igår blev lyckad och massa skratt och hysteri uppstod, såklart. Men det var mysigt, och gott med tacos och glass. 

Haha, snodde massa bilder från fb, men dessa tre var de enda som funkade att ladda upp. Men aja. 

Nu ska jag plocka ur disken, dammsuga och tvätta golv. Yippie. Sen bär det av till stan med Nella idag igen, för jag fick pengar nyss. Eheh. 
Hej!


Klicka här för att kommentera!
Postat av: Imme

ingen tanke på att spaaaaara pengar haha ? :D

2011-04-21 @ 14:20:11

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test