everybody's gonna have a good time

Hallå!
Idag har varit en riktigt varm och skön dag. Gått på stan och shoppat lite med mormor, umgåts med morsan lite och stack en stund till Nella nyss. Fett chill dag alltså!
Nu ligger jag här med mina mysiga ljus runt sängen tända och typ halvsover. Skönt. 
Och bara tänker. Och funderar. Åh, som vanligt kan jag inte sluta tänka på dig. 


Köpte Linns och Linas present igår btw. Det blev inte värst mycket men jag hoppas de blir nöjda ändå! De har fest imorgon kväll, och jag längtar. Kommer bli a blast, as allways med dem! Hihi.

Dessutom vet man att våren är här när man har köpt låga vita converse, gatt som fan att ha ett par riktiga skor som passar till allt för en gångs skull. 
Men nu ska jag nog sova. God natt!

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test