jag, tay och nils skaaaaa pååå siestaaaa whoopwhoop


Någon outfit från förra veckan.
Hej alla! Var precis på utvecklingssamtal, det gick väl okej. Som vanligt, som det alltid har låtit: fokusera och koncentrera dig mer på lektionerna, prata inte så mycket med alla andra och ta dig mer tid till dina läxor blabla.
Och ah, det ska jag göra nu. Måste skriva lite på praouppsatsen. 

Btw, jag köpte lite idag. Inte mycket men ah, ett vitt linne med knappar och snygg vidd på, som jag redan har ett mörkgrått av (bilderna över), och en byxdress i detta mönstret:


Som jag har på mig just nu, skitsnygg är den! 
Plus en lite oversize vit t-shirt med någon text tryckt på framsidan, från vero moda. 
Jappjapp. Och jag har hela femhundra kronor kvar efter det! Plus att jag får mina 700 spänn om fyra dagar. SÅ AWESOME, jag är sååå inte van vid att ha mycket pengar kvar. Haha.

Men först ska jag hjälpa morsan med att skala potatis, sen blir det läxor. Hejdå! c:

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test