allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet'



Two thumbs up för Hannah och Victoria som sjöng så fint! 

Gustav Wigelius, dansade och sjöng till Popular - Eric Saade. Grabben är fan åtta år, sjukt bra var han! Så söööt!


Åh, Calle. Skön är han. Pekade på oss när han sjöng precis efter att jag tog detta fotot, ehehe.


Hahahah, wtf!?


Jag, Nella och Ellen :)


Och så trixade Nella med sitt milkshake-lock och voila! Pucko :*

Nu ska jag göra mig i ordning för jag ska snart in till stan igen och käka på Hasses med laget! (haha, halva i alla fall) Ska bli najs!
Pusshey!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Hannah

I can see myself :o

2011-07-08 @ 17:18:12
URL: http://whisperingvoice.blogg.se/
Postat av: Nella!

Haha, otroligt kul, speciellt med locket och Molly sandén :`) <3

2011-07-09 @ 00:59:38
URL: http://hooked.devote.se

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test