Haha, lökig dag.


Yeah, najsig dag igår. Vi var uppe till fem på morgonen och vaknade halv två. Gjorde ingenting fram tills typ fem då vi bestämde oss för att hitta på något och det var ju allsång i forngården vid sju så då stack vi dit. Asmysigt var det! Har lite bilder därifrån också. 
Förresten så sa Calle Nilsson att han tyckte att jag borde vara med och sjunga nästa år (och nella då, som komp YEAH), så då kanske det är något att se fram emot? Vem vet? Haha, han är så cool.. eheheh, "kändiscrush".

HAHA, nog om det. Inatt ska jag sova hos min pojk så jag ska snart sticka till honom. Måste bara städa mitt dunderstökiga rum först och duscha. Hejhopp!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Anonym

Lökig dag? Det enda du gjorde var att sjunga utan att ha mod nog att filma fejset, istället filmade du din kompis som smsar? Kul.

2011-07-07 @ 20:30:48
Postat av: Anonym

Person över mig, det är jag som är lökig, du vet, snyggingen i bild som smsar, därför hon har skrivit det, ehe :G

2011-07-09 @ 01:03:56
Postat av: Anonym

Ps. Ska du snacka om mod när du lägger en anonym kommentar? Just say it! ;)

2011-07-09 @ 01:05:14

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test