I'd never find glimps of summers heatwaves in your eyes

Hejhejhej!
Sitter här och slappar, nyss hemkommen från Teah och Harry Potter The Deathly Hallows del 2!
Fan va bra den var, och vad jag grät!
Jag älskar de filmerna så fucking mycket, vill inte att de ska vara slut än! D':

Men vi hade kul, träffade Juäl och Gurre, plus lite andra folk. Trevlans värre.

Nu ska jag gå och kissa och sen ska jag checka in mina hemkomna saker som jag beställde för ett tag sen (kommer ni ihåg piercing-sakerna?). Vissa av dem var lite små, trodde de skulle vara lite större ändå! Men aja, jag köpte en annan septum piercing idag på stan, den passar perfekt och är jättefin. 

Sen ska jag städa mitt rum, sedan sova. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test