fetnajs dag med pellan


Påväg in till stan YE!


Erikshjälpen YE!


YE helt enkelt!

Köpte en klänning på H&M, och en tröja på Kappahl, ett halsband och ett skärp på 2hand och Klorhexidin till mina piercingar YE. Ni får bilder på'att imorgon (tillsammans med det jag köpte på Kreta)!


Söt YE!


Haha, åt lite på donken.. FETGOTT med snackbox, jag och Nella delade på sommaren ni vet. YE.


Bitch, please. HAHA fan va fult


Mitt andra hem då.. Donken ↑
Och Willy:s ↓

SEXI ASS. HAHAH DÖR.


Vi var lite lost i vildmarken i stora staden när vi bestämde oss för att åka en rejäl omväg som vi aldrig åkt innan.. YE..

Vi kom hem ändå, lekte med min hund..
NINJADOG YEHA


Tog lite charmiga bilder :)


Och en del lite finare c:


Sådär ja! En hel bunt med massa bilder från idag! Hade en kul dag idag med Nella och nu sover hon över här hos mig inatt. NAJS. Haha klockan är mycket och vi ska nana kudden. Pusselipuss.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 13:57:29
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Nella!

YE buddy!

2011-07-09 @ 01:06:36
URL: http://hooked.devote.se

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test