09.46

HEY GUYS!

Idag blir det bara o packa, massa massa packa. Yey, hatar att packaaahh. Gaah.
Anöopejfokrgpkörtähleibndknrnokrcmökfkjd.

Dessutom är jag utom mig själv och helt uppe i taket för jag är så sjukt grymt jävla förälskad.
Och jag vet inte ifall jag kommer kunna vara utan min pojkvän i åtta dagar utan att knappt kunna höra från honom.
Dör på det typ. 

Nu ska jag fortsätta packa och sådär, typ det sista. Sätter på lite musik så blir allt bra!

Puss hej, vi hörs nog inte mer här förens om åtta dagar. 
HEIDO UNICORNS ♥

Klicka här för att kommentera!
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

KOM HEM NU, saknar uppdatering!

- vill veta hur du har haft det! :) avis!

2011-06-30 @ 22:37:37
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test