11.42

Hallå. 
Vaknade tidigt idag, är så FÖRBANNAT trött, helt sjukt. 
Har typ absolut ingenting att säga. 

Just det, jag ska aldrig köpa pluggar på Establo mer.
När jag köpte ett par vanligt svarta pluggar i 8 mm här om dagen så fick jag en som var lite längre än den andra.
De är fortfarande 8 mm båda två, men den ena är längre på längden. Dåligt tycker jag, skitjobbig att få in i örat. 

Men jaja. Nu ska jag käka frukost, sen packa det sista, in till stan med morsan och 
köpa lite och sen är det sista matchen för denna säsongen!
Klockan 19.00 mot Rosenfors, på ip - be there!
Efter det ska jag träffa Joel och sen blir det att sova göttans innan vi åker till Götet på morgonen imorgon!


UPPDATERING: DET VAR INTE SISTA MATCHEN FÖR DENNA SÄSONGEN, det var bara jag som trodde det. Ehehe. Fast, det är ju sista matchen för mig iofs, men aja, de andra har en match kvar nästa vecka att spela :) Lycka till tjejer! :*

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Hanna m

vaddå sista matchen? :)

2011-06-22 @ 14:28:40

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test