Calle, Joel och Emrik spelar den egenskrivna "A voyage through time" på niornas skolavslutning!

Fatta hur stum jag blev när jag satt där i publiken och hörde att Joel kunde sjunga, och jag blir inte stum av mycket kan jag säga er.
Han är underbar, den där killen jag kallar min pojkvän ♥


Japp, lite sentimental skit klämde jag in där också - men det är ju bara mysigt, visst?

Hihi, i varje fall. Var på stan med morsan idag, riktigt najs var det.
Jag gillar att umgås med henne, hon är en av mina bästa vänner verkligen! 
Vi köpte lite smink, en massaaaa solkrämer och lite nagellack. 
Jag köpte en bryn -och ögonfransfärgning i färgen brunsvart. 
Jag och mor lilla ska färga imorgon, hoppas det blir någorlunda skillnad i alla fall! 

Nu ska jag gå och lägga mig. Det blev inte mycket här på bloggen idag.
Men det får jag skylla på min lathet. God natt alla fina!

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test