follow me nanananana

Fick precis slira lite med min brors moped, haha fyfan va kul det är (längtar som satan tills jag får körkort!!!!!!!) och vad jag överträffade mig själv, fan va bra jag är!
Haha, men det är väl för att jag har fått smygköra hans motorcross ända sen jag var liten.
Men ändå, haha gud va roligt det är ^^


Haha, har en ny hjälm också förresten.


Btw, jag piercade mig precis. Men jag hittade ingen information om vad det heter när man piercar det stället på örat. Men aja, det blev fränt iaf :)

Uppdatering: Den heter Forward Helix (D) eller Anti Helix, och den sitter på detta viset:



Klicka här för att kommentera!
Postat av: Imme

satan vad många platser man kan ta hål på i örat :O

2011-06-10 @ 15:40:01

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test