oh, I never ment to brag, but god it just feels so good


Jag just nu.


Jag, mor och far ska strax till Eksjö och hämta deras pass.
I förr går beställde vi resan (äntligen!!!!!!!!! haha) och vi åker till Kreta på torsdag. TAGGA

Senare idag ska morsan klippa mig, men bara lite i nacken, inget drastiskt. Sen blir det att färga ögonfransar och ögonbryn. Aldrig gjort det innan, hoppas det funkar!

Sen blir det väl att chilla dillen hela dagen, har typ ingenting att göra. Jo! Städa. Just det... städa... D: Fan.
Aja, det kan bli kul med lite bra musik och så också. Eheh. 

Men vi syns snart igen, pusshej!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Imme

träning och fika ikv med : *

2011-06-20 @ 17:14:51

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test