yea buddy


Tröja H&M, Shorts morsans gamla avklippta


Haha de sista bilderna, fan så tråkigt man kan ha då!

Aja, köpte en tröja idag. Fin färg tycker jag. Och en body-splash, bra att ha till resan.
Juppsidaisy, that's that.

Men nu ska jag ta och spela lite gitarr, det var så längesen. 

På tal om musik, jag bestämde mig innan idag att jag inte ska sjunga på skolavslutningen. Fegar ur, vågar inte, chicken baah bababaah på mig, ja jag vet haha.

Pusshey!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh aquagrön är nog ordet jag letade efter :D

2011-06-15 @ 05:54:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test