you told me what you wanted and I liked what you wanted

Hellooo.
Igår hände inte mycket, var i kyrkan och tittade på film som vanligt, Nowhere Boy hette den och handlade om John Lennons liv innan The Beatles. Skit bra! Jag och Saga grät massa, som vanligt haha! Efter det stack jag och Linn till Maxson, jag blekte och färgade hans hår - rosa. Asballt! Älskar't. Haha, var jättesur på att han fick ha det så fint men inte jag. MEN jag ska beställa tid hos frisör och färga mitt hår ännu rödare, och då menar jag riktigt godisrött, nösta vecka (troligtvis, det blir i alla fall innan skolavslutingen!!!!!!!!!!) *TYPHELTUNDERBARTSICKTGLADJUSTNU* Hihi.


↑ Typ den färgen blir det nog, gaasssshhh längtar satan o.o

Men snart ska jag till min kusse som fyller 20, grattis till honom! Blir nog inte så mycket mer idag, det är väl om någon vill träffas ikväll typ, annars en lugn dag :) 

Pusshej!

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Anonym

är du och saga lika gammla? ;)

2011-06-03 @ 00:11:54

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test