common sis, just draw me a picture

Är det inte typ the worlds most annoying thing när en massa weird personer skickar en vänförfrågan på fb, som man inte ens känner, inte har ett nys om vem det är? Typ folk från andra länder? Helt strange...

Haha, men back to reality. Jag kom precis hem från fotbollsträningen, nu sk jag duscha, fixa mig och sen sticka till Linn och Lina. Det blir mys med dem och kanske några fler ikväll, liksom yey final i melodifestivalen eller vad! -.-
Nej, men ah. Träningen gick hyfsat normalt. Fotboll kan ju aldrig vara tråkigt liksom :) Det kom inte så många, men det var okej. Fick några astma attacker som vanligt, alltså fan jag måste fixa det snart! Innan vi börjar spela serien, om cirka fem veckor! Det kommer bli kul att möta nya lag förresten, några äldre tjejer som omväxling. 

Men som sagt, nu är det duschen som gäller! Ha en bra lördag allihopa (:

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test