Dagens (bildbomb)













Skor och väska från Converse, jackan, de avklippta jeanswn och skärpet är morsans gamla, kofta från H&M, nagellack från IsaDora, linne med spets från GT.


Den sista bilden är en liten bild på mitt hår, jag tänkte för er som inte har sett det riktigt, såhär ser det ut! Feijnt, right? ^^ Jag gillar det enormt!
...Men DAMN va mkt bilder det blev!



Jag kom precis hem och har absolut ingenting att göra. Jag har säkert läxor, men jag har inte skrivit något i min almanacka så jag skiter i det. Haha då är det ändå inget viktigt, typ spanska eller något, och det har jag ändå ig i. Ne det har jag inte, men jag kommer få. Vi har en ny lärare i spanska nu och hon är dum i huvudet. På riktigt. Jag kommer knappt ihåg när jag tyckte att spanska var kul! Jag som älskar språk liksom. Hon har fått mig att inte engarera mig i ett ämne som jag egentligen älskar. Skitjobbigt. Men aja! :D

Nu ska jag diska (hataaaaaaaaa), äta och gå ut med hunden. 

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test