jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen.




Tjena folket, här sitter jag hos Tay och lyssnar på lite musik. Lite chill. Hon sitter på sitt golv och förstör sitt hår. Hon plattar det och hon har ju afro. Pucko. 
Men det luktar gott, för hon har något konstigt i det som doftar sommar. 

Alltså faen va efter jag är, men jag är så sjukt kär i Never Say Never - Justin Bieber. Haha, fjortisvarning. Men ah. Fan va snygg han är. Fan va kåt jag är i honom, jag har typ världens snyggaste bild på honom på min dator, som bakgrundsbild :$

Hihi, men vi ska plugga och sen baka negerbollar. 
Bye.

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Wilhelmgina

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-06-04 @ 18:09:17
URL: http://wilhelmgina.unitblog.com

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test