Kul!


Nämen titta! Så roligt! Hade 92 besökare igår. Alltid kul! ♥

Heeeeeeeeeeeeeej på er allihopa. Klockan är kvart i åtta och det är fortfarande ljust ute! Riktigt härligt, då vet man att bättre tider (väder) är påväg.

Direkt när jag kom hem tänkte jag såhär typ, "fan va gött med sol, nu ska jag lägga mig i solen och bara steka... skönt..." Och så går jag ut på baksidan, så ser jag att morsan och hunden redan ligger där och steker (mor har ledigt idag) och det första jag tänkte var liksom "Min mor och jag är för lika. För... lika..."
Så låg vi där, alla tre, och stekte i typ två timmar. För då började det bli kallt.
Men guuuuud va skönt det var. 

Och jag såg ett par snödroppar också! Iiiiiih, vår.

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test