look at the sun, and the shine. and the rain, make it a rainbow.

Nu ska jag (läs: JAG) laga mat! Hihi, mest mamma kanske då. Men jag ska iaf laga kryddig potatisgratäng med grillad nötkotlett. Göttans va gott.
Jag har varit i stan lite idag, bara chillat och haft allmänt trevlans med min mor lilla. Älskar henne så grymt, vi är fan bästa kompisar ibland! FAEN va lika vi är. Haha, men iaf. Vi var lite på Erikshjälpen, det nyöppnade. Lämnade lite gamla grejer och tittade omkring. Tänkte köpa ett gammalt objektiv men jag vet inte ifall det passar min kamera så jag lät bli. Lite synd men aja.

Dagens: 

Inte så mycket. Men lite vårigt blev det ändå. 

Nu ska jag kissa. Haha! Men hejdå sålänge! :D

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test