Nothing's forever. Forever is a lie. All we have is what's between hello & goodbye.

Helluu parking meter.
Det är jag, Clara, som egentligen borde göra en massa saker men inte orkar... japp, den där otroligt lata ungen. Right in this moment gör jag absolut ingenting. Jag är hungrig, men orkar inte ta mig till köket. Jag känner att jag vill vara kreativ och rita, eller sy eller nåt, men jag orkar inte för att jag inte har någon mat i magen. Haha najs combo eller vad.
Nae fan, nu får jag gå och ta mig en macka eller nåt så att jag slutar ha pms och sitta här och tjabba c:

Hej så länge, alla underbart fina!



Haha, kände mig tvungen att lägga upp min gamla header-bild som jag precis hittade, som jag hade vid denna tiden förra året! Inte så himla ful ändå, eller vad tycker ni? ^-^

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test