don't let the imaginary person in your head keep you from loving the real one right in front of you

Heeeey. 
Har varit seg här på bloggen, jag vet.
Men det är ju bara för bra väder, måste vara ute, inte sitta inne här. Tråkigt. 

Min mobil är sönder. Och jag hittar inte försäkringspappererna. Yey.
Jag har dansuppvisning på fredag och ska stå längst fram, men glömmer typ halva dansen när jag väl är på scen. Jättekul, verkligen. 

Btw, jag är skitlycklig just nu. Har börjat töja mina öron igen and I love it! Har saknat det som satannnnnn. Har 7 mm i högra örat och 5 i det vänstra. Ska nog ha minst 10mm i båda. Längtar aset.

Mitt hår har växt som ogräs och snart blir det att klippa av det sista av den gamla färgen som finns i topparna och färga det röttröttröttttt igen! Precis den färgen som jag trivs bäst i.
Woho.

Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test