break it up boy

Hallå alla som fortfarande läser mitt onödiga fakta som jag skriver här. 
Idag har varit en riktigt härlig dag! Massa sol, skratt och glass med vänner. Dra på stan och sen fika med andra goa vänner. Sjukt trevlans om jag får säga det själv!

Kom precis hem från den stora staden nu då, köpte en liten söt klänning på jc idag också. Kanske kommer upp här senare. 
Men just nu håller jag på att sörja att jag bara har fem timmar kvar på min spotify genom att lyssna ännu mer på det (haha jag vet, bra strategi!) medan jag väljer outfit tills imorgon. Ni vet att då ska lilla jag till Liseberg. Älskade Lissan. Jag och Tay ska fan åka allt! Hihi. Typ.
Bara jag inte får näsblod eller nåt, som förra gången jag åkte Spin rock haha! (a)





Klicka här för att kommentera!

Vad heter du?
Kom ihåg mig, tack?

Har du en e-postadress? (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg? Isf vill jag se! :')

Vad har du på hjärtat?

Trackback
Test